PUBLIC GOLD SEKOLAH EMAS

PUBLIC GOLD SEKOLAH EMAS

Public Gold serius memberi kesedaran kepada masyarakat kepentingan emas sebagai simpanan selain untuk pelaburan atau perniagaan.

Sebab apa yang saya dapat lihat sejak penubuhan Public Gold dari tahun 2008 banyak seminar-seminar anjuran Public Gold dilakukan di seluruh Malaysia secara percuma untuk sesiapa yang dahagakan ilmu emas.

Ilmu emas tidak diajar semasa kita berada dibangku sekolah mahupun di universiti. Mungkin kita boleh dapatkan buku ilmu emas untuk kita belajar  secara sendiri, tapi agak berbeza “feel” bila kita belajar secara berdepan dengan guru.

Tujuan seminar di setiap cawangan Public Gold adalah memberi peluang kepada masyarakat diluar untuk belajar ilmu emas secara percuma. Dan jika bernasib baik (lucky) kita yang hadir seminar berpeluang menang hadiah bertuah iaitu jongkong emas.

Public Gold buat cabutan bertuah bertujuan menarik minat orang ramai untuk hadir ke seminar yang dianjurkan. Emas yang diberikan itu bukan emas palsu ye, tapi ia adalah REAL GOLD!.

Saya juga pernah menang emas cabutan bertuah dalam seminar Public Gold pada tahun 2015 di Putrajaya dalam seminar guru emas saya Puan Azizah Hassan (aka Mama Gold). – Lihat gambar –

Bukan saya saja yang pernah menang emas cabutan bertuah dalam seminar, tapi sebenarnya dah ramai yang pernah menang emas dalam setiap seminar. Public Gold begitu baik hati memberi emas dengan secara percuma kepada yang bertuah.

Apa yang saya dapat lihat sehingga hari ini di Malaysia, tidak ada syarikat lain melainkan Public Gold yang anjurkan seminar emas  percuma serta bagi emas juga percuma kepada yang sesiapa yang hadir.

 

 

 

 

Dan yang terbaru dalam cabutan bertuah untuk tahun ini, pelanggan dibawah bimbingan saya menang emas hadiah utama 5 gram (En. Zulhilmi Faiz PG00037923) dan 0.5 gram (Pn. Suhana PG00067954 Sapar). – Lihat gambar –

Saya boleh katakan Public Gold bukan saja satu syarikat jual beli emas malah ia juga berfungsi sebagai SEKOLAH EMAS yang banyak memberi kesedaran atau manfaat kepada masyarakat tentang ilmu emas secara percuma.

Nota: Untuk lihat tarikh seminar terkini seluruh Malaysia klik Jadual Penuh Seminar Seluruh Malaysia

Khaja Nazimudeen

Ipoh, Perak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *